Oturma İzni Uzatma Başvurusu


                                                      Oturma İzni Uzatma Başvurusu

Oturma izni veya ikamet izni, ilk başvurudan itibaren  belirli sürelerde verilir. Bu süreler bittiğinde ikamet izni veya oturma izni de sonlanacaktır. Dolayısıyla Türkiye’de oturmaya devam etmek isteyen yabancı uyruklu vatandaşlar, oturma izni veya ikamet izni uzatma başvurusu yapması gerekir.

Uzatma başvurusu, Valiliklere yapılmak ile beraber mevcut oturma izninin veya ikamet izninin bitmesine en az 60 gün kalmasından itibaren tamamlanması gerekir.

Uzatma başvurusu yabancı uyruklu kişilerin kişisel bilgilerinde bir değişiklik bulunmaması halinde direkt e-ikamet üzerinden yapılabilir. Ancak yabancı uyruklu kişinin bilgilerinin güncellenmesi halinde bu başvuru randevu ile yapılması gerekir.

Başvuru sonrasında başvuru formu yazılmalı ve imzalanması gerekir. Yazılan bu form 5 iş günü içerisinde İl Göç İdaresine ulaştırılması gerekir.

Oturma İzni veya ikamet izni Uzatma İçin Gerekli Evraklar

Başvuru formu

Pasaport veya dengi bir belgenin nüshası (noter onaylı olmalıdır.)

4 adet fotoğraf

Kalacağı süre boyunca yetecek miktarda maddi olanak beyanı

Sağlık sigortası


 
Alanya Avukat, Alanya Hukuk Bürosu, Alanya Gayrimenkul Avukatı, Alanya Boşanma Avukatı, Alanya Aile Avukatı, Alanya Hukuk ve Danışmanlık, Alanya İkamet Başvurusu, Alanya Yabancılar Hukuku Avukatı,  Alanya Vatandaşlık Avukatı, Alanya Vatandaşlık Başvurusu, Alanya Ceza Avukatı,Alanya Miras Hukuku Avukatı, Alanya İcra Avukatı,Alanya İş Hukuku Avukatı, Alanya İşçi Avukatı,Alanya Kira Hukuku Avukatı,Alanya vatandaşlık ve yabancılar hukuku avukatı, deport kararı, deport kararına itiraz, ikamet izni, ikamet izni, ikamet izni uzatma, alanya avukat, alanya hukuk, Alanya vatandaşlık ve yabancılar hukuku avukatı

Benzer İçerikler